STUDY CASE
#ALEGECEMANANCI
"Alege ce Mănânci - Pentru o Viață Sănătoasă"
Am dezvoltat o campanie de informare și educare a publicului cu scopul de a reduce consumul excesiv de sare, zahăr și grăsimi trans în rândul populației din orașe și comunități raionale din Republica Moldova. Campania se concentrează pe publicul prioritar, în special bărbații cu risc de boli necontagioase, cu vârsta între 30 și 69 de ani, din mediul urban și rural.
Public Țintă: Bărbați cu risc de BNT, cu vârsta între 30-69 de ani, din mediul urban și rural.

Problema Cheie: Consumul excesiv de sare, zahăr și grăsimi trans în alimentație.

Promisiune-Cheie: O viață mai sănătoasă și mai lungă prin alegeri alimentare conștiente.

Abordare Media: Materiale informative și educaționale, campanii digitale, evenimente comunitare.

Obiective:
  • 1
    Creșterea conștientizării asupra efectelor negative ale excesului de sare, zahăr și grăsimi trans.
  • 2
    Schimbarea comportamentelor alimentare în rândul publicului țintă.
  • 3
    Crearea unei imagini pozitive și a unui angajament puternic în comunitățile participante.
Branding Vizual
A fost creat un brand book pentru a stabili identitatea vizuală

a campaniei, inclusiv logo-uri, culori, fonturi, materiale tipărite

și digitale.
Mesaje Cheie
Au fost create casede de mesaje a campaniei conține mesaje cheie pentru fiecare comportament/produs dorit: reducerea consumului de sare, zahăr și grăsimi trans.
Ascunde
sarea
Nu adăuga sarea înainte
de mâncare sau în timpul mâncării
Uită de
palmieri
Nu consuma zilnic
mâncarea stradală
Doar 1
zahăr
Nu adăuga a doua și mai multe
lingurițe/pachețele de zahăr
în băuturile calde
Ce altceva?
  • Content Marketing
    Au fost create materiale promoționale digitale și print, inclusiv bannere, postări de imagini, videoclipuri, infografice, mărturii, cadre digitale și certificări de responsabilitate socială.
  • Lansare și Conferință de Presă
    S-au organizat conferințe de presă pentru a prezenta actorii principali, partenerii campaniei și planul de acțiune. Mass-media locală și națională au fost implicate pentru a sprijini campania.
  • Măsurarea Datelor
    Rezultatele campaniei au fost măsurate utilizând analiza Google Analytics, Google Ads și datele de audiență TV.
  • Influenceri și Ambasadori
    Au fost aleși 4 influenceri cu audiență sporită în regiuni, care au creat conținut pe platformele sociale pentru a sprijini campania.
  • Difuzarea Campaniei Online
    S-au realizat bannere online, campanii de retargeting și advertoriale pe portalurile de știri pentru a atinge publicul țintă. S-a folosit publicitatea online pentru a afișa mesaje cheie vizitatorilor care au accesat site-ul campaniei.
  • Traininguri
    S-au organizat 5 traininguri pentru membrii locali ai campaniei pentru a-i învăța cum să utilizeze platformele sociale pentru distribuirea materialelor.
Newsletter
Oficiile noastre:
Urmărește-ne:
str. Aurel Vlaicu 49-51 - Iași
Ștefan cel Mare 182 - Chișinău
© 2020 JUST DIGITAL
Aveți vre-un proiect? Suntem gata să vă ajutăm!